Det er bestilt asfaltering og arbeidet vil antakelig starte mot slutten av neste uke (uke 24). Endel arbeid påvirker tilgang til parkering både i garasjene og på parkeringsplassene og styret har besluttet at vi tar i bruk fotballbanen til parkering når arbeidet begynner og til vi er ferdige.
Følgende områder skal asfalteres/utbedres:
- Foran søppelboder
- Foran innkjøringer til parkeringsplasser ute ved B og C blokkene (de to nederste blokkene 117/119 og 121/123).
- Foran innkjøring til garasjene ved B og C blokkene
- Hele nedkjøringen til B garasjen
- Parkeringsplass mot veien utenfor A blokka.
Vi får nærmere beskjed om når arbeidet faktisk skal starte.
Mvh Styret
0
0
votes
Article Rating
