Asfaltering – parkering på fortballbanen

Det er bestilt asfaltering og arbeidet vil antakelig starte mot slutten av neste uke (uke 24). Endel arbeid påvirker tilgang til parkering både i garasjene og på parkeringsplassene og styret har besluttet at vi tar i bruk fotballbanen til parkering når arbeidet begynner og til vi er ferdige.

Følgende områder skal asfalteres/utbedres:

  • Foran søppelboder
  • Foran innkjøringer til parkeringsplasser ute ved B og C blokkene (de to nederste blokkene 117/119 og 121/123).
  • Foran innkjøring til garasjene ved B og C blokkene
  • Hele nedkjøringen til B garasjen
  • Parkeringsplass mot veien utenfor A blokka.

Vi får nærmere beskjed om når arbeidet faktisk skal starte.

Mvh Styret

Print Friendly, PDF & Email
0 0 votes
Article Rating
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x

Denne websiden bruker cookies for å gi deg den beste opplevelsen på våre websider.